BLOGGER COMMUNITY MEMBER

Bloggers - Meet Millions of Bloggers

петак, 23. септембар 2011.

Novi Dekupaz momenti

Dobila sam poziv prije mjesec ipo, dok sam jos radila sezonski, da radim na bocama za jedan kafic u Baru. Naravno nisam znala o cemu se radi dok nisam vidjela materijal koji su mi donijeli, kupili su boce i pepeljare i rekli mi viziju sta zele.. u vecini te vizije, dato mi je bilo da procijenim sama kako najbolje da oslikam date predmete i uradim to sa materijalom koji mi je trenutno dostupan.

S obzirom da odavno nisam u nabavci sto se tice dekupaza, pronasla sam u medjuvremenu neke zamjene za stvari kao sto su u ovom slucaju dekupaz lak, koji nam je svima poznat ;) Tako je zamjena za njega pronadjena u najbolje opremljenoj farbari za primjetnu ustedu para.. ko bi rekao da se to koristi za zidove ;)

I kada sam konacno snasla vremena prvo sam uradila podloge na crnim bocama, i to jednu sa masnom e-mail bojom - jer sam htjela da mi podloga bude dovoljno glatka za salvetu, a drugu sam uradila sprejanjem ogranicene povrsine sa auto-lakom u spreju pazljivo pazeci da ne nanesem previse na pojedine krajeve i da se ona razlije ravnomjerno.. (kod sprejanja treba odaljiti dovoljno sprejac kako bi se u tankom sloju nanijela boja).. nakon 24-casovnog susenja i popravljanja uteklih kapljica, slijedilo je biranje motiva.. ne znam zasto svi kafici vole da istaknu neku starinu ili duzinu postojanja.. s obzirom da je i ovaj kafic u neku ruku u tonu starine i tradicije, odlucila sam se za Bamburshku kapiju koju sam podijelila tako da se iz jedne crne boce sa bijelom podlogom, nastavlja slika u drugoj boci sa zlatnom podlogom.. razlika je dobro dosla da oznaci cisto jutro i zlatne boje popodneva.. tako su crne boce odradjene.. podloga, lak, salveta, lak susenje i na kraju bezbojni emajl lak.. susenje 24 h.

Providna boca siroke podloge je radjena uz pomoc pelir papira na kome je oslikana mapa koju sam radila u tom kaficu i pepeljare takodje imaju tu mapu u svom postolju.. s tim sto je princip rada na boci bio - podloga, zlatni sprej radi efekata, lak, pelir, lak, susenje i onda emajl u boji samo preko bijele podloge.. pepeljare su radjene na sledeci nacin.. lak, pelir, lak, susenje pa bijeli emajl lak nanosen 2 puta uz procese susenja.

Boca brod je radjena tako sto sam zastitila povrsine koje ne zelim da budu ofarbane, pa je nanesena bijela emajl podloga, susena 24h, zatim popravljanje ivica i nakon toga, radiranje sa crnom kontur pastom PEBEO, zatim radiranje i sa zlatnim auto-lakom uz pomoc cackalice.. tako su ispisana i slova i posveta.. zatim zastitni sloj bezbojnog emajla.. slike mozete pogledati na sledecem linku..



Нема коментара:

DepositFiles - upload share and earn!!!

MINIMINI

Minimini - Find me on Bloggers.com